
- Wyciągi pochyłe Geda-Lift
- Windy do solarów Geda Solarlift
- Windy do przeprowadzek
- Wciągarki linowe Geda-Maxi /Geda-Star
- Dźwigi budowlane towarowe
- Platformy towarowo-osobowe
- Platformy podwieszane
- Windy i platformy dla elektrowni
- Windy i platformy dla przemysłu
- Serwis / części zamienne
- Kubły zsypowe
- Kursy i szkolenia
- Odbiory jednostek / Dokumentacja
Nowości
Promocje















W poniższym linku znajduje się formularz zgłoszenia serwisowego dla urządzeń Geda.
Po uprzednim kontakcie telefonicznym (lub e-mailowym) z serwisem pod numerem telefonu +48 730 600 466 (p.wolny@geda24.pl) lub +48 508 008 202 należy wydrukować i wypełnić poniższy dokument.
Formularz należy dołączyć do urządzenia wysyłanego na serwis.
W przypadku chęci skorzystania z usługi odbioru urządzenia naszą spedycją, należy poinformować nas o tym fakcie droga pisemną na e-mail: p.wolny@geda24.pl. W e-mailu musi być zawarta informacja o miejscu odbioru urządzenia przez firmę spedycyjną, wielkości palety na której zostanie przygotowana przesyłka do odbioru oraz o akceptacji kosztu transportu, który za usługę jednostronną wynosi:
- paleta w formacie 120 x 80cm to koszt 150zł netto,
- półpaleta w formacie 80 x 60cm to koszt 120zł netto.
Transport innych formatów przesyłek odbywa się na zapytanie po akceptacji kosztu transportu.