Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Jesteśmy Autoryzowanym Przedstawicielem GEDA od 2006 roku. W 2017 roku uzyskaliśmy status Generalnego Przedstawiciela GEDA w Polsce. Przez 15 lat wprowadziliśmy na rynek kilka tysięcy wyciągów pochyłych/wind dekarskich, wciągarek linowych, dźwigów towarowych budowlanych i towarowo-osobowych budowlanych, platform osobowo-towarowych i platform podwieszanych.
Obsługujemy firmy zajmujące się pracami wymagającymi sprawdzonych i bezawaryjnych urządzeń transportu pionowego. Nasze wciągarki linowe użytkują firmy montujące rusztowania, docieplające budynki, prowadzące roboty wykończeniowe, wykonujące remonty, czy też szybkie naprawy. Ponadto wciągarki linowe GEDA obsługują wszelkie miejsca z utrudnionym dostępem oraz działają na potrzeby przemysłu.
Znajdujące się w naszej ofercie wyciągi pochyłe, zwane potocznie windami i drabinami dekarskimi, są obecne w każdej, bardziej zaawansowanej technologicznie firmie dachowej. Jednak wyciągi pochyłe doskonale sprawdziły się także w branży instalacji solarnych, jako wsparcie dla firm zajmujących się transportem mebli, czy jako winda magazynowa dla mniejszych podmiotów gospodarczych, typu apteki, puby, czy sklepy posiadające magazyn na innym poziomie.
Oferujemy kompleksowe podejście
Dźwigi towarowe budowlane i towarowo-osobowe budowlane są od wielu lat podstawowym systemem transportu pionowego w Polsce. Jako że w większości z nich funkcjonuje ujednolicony system masztów, kotwień i furt wyładowczych UNIMAST, pozwala to na dowolną rozbudowę floty urządzeń do swoich potrzeb. Dźwigi GEDA pracują przy najróżniejszych budowlach, nawet do wysokości 130 metrów.
Na potrzeby wyższych budowli posiadamy w asortymencie platformy mogące obsługiwać budowle nawet do 400 metrów, także w wersji dwóch niezależnych kabin na jednym maszcie. W przypadku braku możliwości zakotwienia do budowli, dysponujemy systemem platform wiszących, doskonale się sprawdzających zarówno od prac dociepleniowych po zaawansowane projekty na obiektach typu elektrownie i elektrociepłownie.
Poza sprzedażą zajmujemy się również wynajmem sprzętu do transportu pionowego. W naszej ofercie rentalowej znajduje się pełen zakres urządzeń, od wciągarek linowych, po platformy osobowo-towarowe. Nasz zespół montuje urządzenia, przeprowadza przez odbiór UDT, serwisuje i naprawia bezpośrednio na miejscu budowy. Pracujemy zarówno na terenie całej Polski, jak i poza granicami kraju.
Realizujemy projekty specjalne
Nasz serwis od 2006 roku zajmuje się naprawami, remontami oraz szkoleniami operatorskimi wszystkich urządzeń GEDA. Na terenie naszej firmy posiadamy tory testowe pozwalające nam sprawdzić naprawiane urządzenia i przetestować je na pracę pod odpowiednim obciążeniem.
Realizujemy projekty montażu dźwigów permanentnych, na potrzeby stałego użytkowania na obiektach przemysłowych i usługowych. Projektujemy i wykonujemy urządzenia pozwalające na bezproblemowy dostęp na dachy wielkich obiektów przemysłowych, pozwalające na serwis i transport ciężkich elementów dla specjalistów zajmujących się zainstalowaną wentylacją, klimatyzacją oraz instalacjami zielonej energii, typu solarnego, czy wiatrowego. Nasze dźwigi użytkowane są od kilkunastu lat przez grono zadowolonych klientów.
Realizujemy wszelkie projekty specjalne, zakładające dostosowanie standardowych urządzeń transportu pionowego GEDA do najbardziej wymagających obiektów.
Wszelkie pytania, zastrzeżenia, reklamacje w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w świadczeniu Usług, funkcjonowaniu Sklepu geda24.pl oraz zakupionych Produktów Użytkownik może zgłaszać drogą elektroniczną pod adresem shop@geda24.pl
Każdy produkt posiada okres gwarancji zgodny z kartą gwarancyjną producenta i może być reklamowany także w punktach serwisowych danego producenta podanych w karcie gwarancyjnej. Reklamacje wynikające z niedopełnienia obowiązków przez Kupującego nie będą rozpatrywane.
Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych w trakcie transportu będą uwzględniane jedynie po sprawdzeniu zawartości przesyłki w chwili jej odbioru. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji jest przesłanie na adres High-Tech Sp. z o.o., ul. Strzegomska 55G, 53-611 Wrocław protokołu reklamacyjnego spisanego razem z kurierem dostarczającym przesyłkę.
Usługodawca zobowiązuje się rozpatrzyć wszelkie reklamacje złożone przez Użytkownika w terminie 30 Dni roboczych.
Usługodawca, w celu uzyskania informacji niezbędnych dla udzielenia odpowiedzi na reklamację zastrzega sobie prawo kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem poczty e-mail z Użytkownikiem.
Usługodawca odmówi rozpatrzenia reklamacji, jeżeli Użytkownik nie przekaże wymaganych przez Usługodawcę do tego celu informacji i dokumentów.
Usługodawca zastrzega sobie prawo przedłużenia 30 dniowego terminu na odpowiedź w sytuacji, w której udzielenie odpowiedzi uzależnione jest od decyzji producenta Produktu lub zebrania dodatkowych analiz technicznych lub prawnych, o czym poinformuje niezwłocznie Użytkownika składającego reklamację.
Warunki gwarancji GEDA
O ile nie zastrzeżono inaczej, High-Tech Sp. z o.o. udziela kupującemu gwarancji na wyroby na okres 12 miesięcy od daty wystawienia FAV. W przypadku roszczeń gwarancyjnych obowiązują przepisy dotyczące podmiotów gospodarczych.
W razie roszczenia gwarancyjnego należy przedłożyć dowód zakupu maszyny, na którym widoczna jest data zakupu, rodzaj maszyny wraz z jej numerem seryjnym.
O wykryciu wad lub usterek kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę w formie pisemnej pocztą elektroniczną. Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe jest nie dłuższy niż 72 godziny robocze od momentu zgłoszenia. Czas liczony jest od momentu zgłoszenia do momentu reakcji serwisu, obejmującego co najmniej kontakt zwrotny z zgłaszającym i wstępną analizę problemu.
W przypadku użytkowania urządzenia pomimo wykrycia wady/usterki/uszkodzenia gwarancja wygasa.
Naprawa lub wymiana towaru na wolny od wad nastąpi w najkrótszym możliwym terminie. Decyzja o sposobie rozpatrzenia gwarancji pozostaje po stronie Serwisu.
Kupujący jest zobowiązany do używania wyrobów zgodnie z ich przeznaczeniem, z zachowaniem bezpieczeństwa, wszelkich przepisów i regulacji dotyczących korzystania z nich.
Gwarancją nie są objęte części normalnie zużywające się w trakcie eksploatacji oraz wady powstałe w wyniku lub w związku ze zmianami dokonanymi w wyrobach lub w wyniku naprawy, która miała miejsce bez wcześniejszej pisemnej zgody Sprzedawcy udzielającego gwarancji.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do naprawy wyrobów ani świadczenia innych usług z tytułu gwarancji w przypadku wady powstałej z przyczyn: niewłaściwego montażu (o ile był nie wykonywany przez Sprzedawcę) i regulacji, przekroczenia parametrów technicznych, stosowania niewłaściwych mediów, niewłaściwej eksploatacji i konserwacji (niezgodnej z instrukcją eksploatacji) oraz ingerencji w pliki źródłowe sterowników.
Koszty dostawy oraz odbioru maszyny z serwisu ponosi Kupujący. Dotyczy to również kosztów wezwania serwisu.
Naprawa lub wymiana poszczególnych części nie powoduje przedłużenia okresu gwarancji określonego dla danej maszyny.
Gwarancja wygasa w razie dokonywania napraw lub przeróbek maszyny przez nieautoryzowany personel. Ciężar odpowiedzialności za dopilnowanie odpowiedniego serwisowania sprzętu spoczywa na Kupującym.
Odpowiedzialność z tytułu gwarancji nie rozciąga się na następujące przypadki: Szkody powstałe w wyniku działania sił wyższych (Uderzenie pioruna, tornado, powódź) lub innych czynników zewnętrznych Szkody powstałe w wyniku złego użytkowania lub inne szkody nie wynikające z wad fabrycznych lub materiałowych. Uszkodzenia elementów podlegających naturalnemu zużyciu: lin, rolek, węży, zaworów, uszczelnień, filtrów i innych części tego typu. Uszkodzenia kabla zasilającego i wtyczki.
Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako firma/przedsiębiorca prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuje. Ustawa z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz. U. z 24 czerwca 2014 r. poz. 827 umożliwiająca odstąpienie od umowy zawartej na odległość jest ustawą konsumencką, regulującą stosunki pomiędzy przedsiębiorcą a Konsumentem, czyli osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Te pliki wykorzystywane są przez dostawcę oprogramowania, w ramach którego działa nasz sklep. Nie są one łączone z innymi danymi wprowadzanymi przez Ciebie w sklepie. Celem zbierania tych plików jest dokonywanie analiz, które przyczynią się do rozwoju oprogramowania. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.